CustomEntity problem

Dyskusja w 'Tworzenie pluginów' rozpoczęta przez użytkownika Wjiczek, Sty 5, 2017.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Wjiczek
    Offline

    Wjiczek Nowicjusz

    Wiadomości:
    22
    Polubienia:
    2
    Punkty:
    8
    Cześć,
    mam problem z CustomEntity, dokładnie ze świnką. Zrobiłem klase z entity, normalnie zarejestrowałem ją w nms, żeby bukkit widział tego mobka. Szukałem na internecie jak zrobić, żeby ta moja świnka biła gracza, tylko w każdej linijce kodu, który przepisałem z różnorakich poradników, wywalał error ze złym konstruktorem

    Kod (text):
    1.  
    2. this.goalSelector.a(0, new PathfinderGoalFloat(this));
    3. this.goalSelector.a(5, new PathfinderGoalMoveTowardsRestriction(this, 1.0D));
    4. this.goalSelector.a(6, new PathfinderGoalMoveThroughVillage(this, 1.0D, false));
    5. this.goalSelector.a(7, new PathfinderGoalRandomStroll(this, 1.0D));
    6. this.goalSelector.a(8, new PathfinderGoalLookAtPlayer(this, EntityPlayer.class, 8.0F));
    7. this.goalSelector.a(8, new PathfinderGoalRandomLookaround(this));
    8. this.goalSelector.a(4, new PathfinderGoalMeleeAttack(this, EntityPlayer.class, 1.0D, true)); //Tutaj wywala błąd z undefined constructor
    9. this.targetSelector.a(1, new PathfinderGoalHurtByTarget(this, true));
    10. this.targetSelector.a(2, new PathfinderGoalNearestAttackableTarget(this, EntityPlayer.class, true));
    Można to w jakiś inny sposób (działający) zrobić?

    Wersja bukkita: v1_9_R2
     
  2. GotoFinal
    Offline

    GotoFinal Użytkownik

    Top Poster Of Month

    Wiadomości:
    330
    Polubienia:
    202
    Punkty:
    103
    po prostu przejrzyj kod innych entity z NMS, i poszukaj czegoś podobnego, np o atakowaniu innego moba, i zrób analogicznie u siebie, to się i tak co kilka wersji będzie zmieniać... więc musisz się nauczyć programować i sobie to poprawiać, bo inaczej to co wersję będziesz czekał na gotowce.

    Polecam używać Intellij jako IDE to masz wtedy wbudowany dekompilator, ctrl + b na klasie i możesz wygodnie zobaczyć co tam jest, np w klasach NMS
     
    TiREX lubi to.
  3. Vaneska
    Offline

    Vaneska Nowicjusz

    Wiadomości:
    11
    Polubienia:
    1
    Punkty:
    6
    Mielismy ten sam problem... Po zmodyfikowaniu wszystkiego (przez technika) mob wydawal sie byc gotowy i sprawny... Niestety po czasie okazalo sie ze owszem bił, zadawal obrazenia ale... był od polowy w górę tak jakby przezroczysty.. Nie dawalo sie w niego np: strzelic strzalą bo przelatywala na wylot mimo ze tekstura moba byla w porzadku.. Do dziś jest to dla mnie zagadka.. ( zrezygnowalismy z grzebania w tym)
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.