Koniec bukkita? "Czas się pożegnać..."

Dyskusja w 'Bukkitowe nowości' rozpoczęta przez użytkownika MCPlayG, Sie 21, 2014.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Botqu
    Offline

    Botqu Użytkownik

    Wiadomości:
    70
    Polubienia:
    17
    Punkty:
    33
    Ja od dziś zacząłem naukę C++ i chce napisać nową grę, tylko jeszcze nie wiem jaką. A powodem tego jest to ze widzę co się dzieje z tym minecraftem, czyli ch#j dupa i kupa gruzu.
     
  2. JuniorJPDJ
    Offline

    JuniorJPDJ Użytkownik

    Wiadomości:
    503
    Polubienia:
    153
    Punkty:
    143
    Napisz nowa gre... Tylko po co skoro nie bedzie miala zadnej popularnosci..
    Dobra, cwicz, przyda ci sie :)
     
  3. FejminTV
    Offline

    FejminTV Użytkownik

    Wiadomości:
    1,575
    Polubienia:
    595
    Punkty:
    223
    Jpr. Tak mojang zablokuje calego mc ze nie bedziesz mogł w niego grac. Czlowieku przeczytaj EULE oraz posty mojang w sprawie minecraft a pozniej pisz. Zaraz minecraft bedzie tylk odla tworcow gry WTF. Zastanowcie sie o czym pizecie
    --- Połączone posty, Wrz 10, 2014 ---
    ahh ta motywacja mc upada wiec trzeba napisac gre :p heh. Ale jak zaczales sie uczyc dopiero c++ to widze marne szanse na stworzenie gry.
     
  4. JuniorJPDJ
    Offline

    JuniorJPDJ Użytkownik

    Wiadomości:
    503
    Polubienia:
    153
    Punkty:
    143
    Nie dafuq.
    Microsoft lubi kombinowac i wykanczac konkurencje, a wystarczyloby dodac minecraft do windows live i uniemozliwic granie w niego bez Wlive.
    Windows live nie dziala w wine.
    Pozdrawiam
     
  5. Botqu
    Offline

    Botqu Użytkownik

    Wiadomości:
    70
    Polubienia:
    17
    Punkty:
    33
    @FejminTV wcześniej pisałem małe gry i pluginy w javie.
     
  6. FejminTV
    Offline

    FejminTV Użytkownik

    Wiadomości:
    1,575
    Polubienia:
    595
    Punkty:
    223
    ale plugin to nie jest to samo co gra
    --- Połączone posty, Wrz 10, 2014 ---
    To juz zalezy od MOJANGU. Microsoft nie moze dodac mc do mic.. live.
     
  7. JuniorJPDJ
    Offline

    JuniorJPDJ Użytkownik

    Wiadomości:
    503
    Polubienia:
    153
    Punkty:
    143
    Ale jakbys nie wiedzial to M$ kupil Mojang... >.<
     
  8. FejminTV
    Offline

    FejminTV Użytkownik

    Wiadomości:
    1,575
    Polubienia:
    595
    Punkty:
    223
    Masz potwierdzone informacje oraz podpis ze microsoft kupil mojang jezeli tak podeslij
     
  9. JuniorJPDJ
    Offline

    JuniorJPDJ Użytkownik

    Wiadomości:
    503
    Polubienia:
    153
    Punkty:
    143
    Podobno dziennikarz jakis tam ma potwierdzone, jak dla mnie wystarczy :)
     
  10. krzysekgamingtm
    Offline

    krzysekgamingtm Początkujący

    Wiadomości:
    27
    Polubienia:
    4
    Punkty:
    53
    Mojang jeszcze nie został sprzeadny ">

    :#: Możesz nie wierzyć, ale zostało to wysłane za pomocą Tapatalka :#:
     
  11. MCPlayG
    Offline

    MCPlayG Użytkownik

    Wiadomości:
    1,568
    Polubienia:
    895
    Punkty:
    253
    Dla mnie też... :D
     
  12. Adrenator
    Offline

    Adrenator Użytkownik

    Wiadomości:
    2,432
    Polubienia:
    781
    Punkty:
    441
    Lekki spam się zrobił :)

    Temat uważam za wyczerpany, zamykam.
     
    Hakushaku i Botqu lubią to.
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.