Poradniki

Dyskusja w 'Archiwum' rozpoczęta przez użytkownika Trall, Lut 24, 2012.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. Trall

Trall Nowicjusz

Polubienia:
    1
    Punkty:
    3
    Witam. Jestem amatorskim filmowcem i zajmuje się kręceniem poradników video. Nakręciłem już trochę poradników i mam zamiar kręcić je dalej. Zajmuje się głównie pluginami, do których nie ma zazwyczaj polskich poradników. Miałem 3 tygodniową przerwę w kręceniu poradników z powodu problemów technicznych które zostały już zażegnane. Nie używam swojego głosu bo nie jest wyraźny ale to nie przeszkadza moim widzom. Będę kręcić filmy każdego tygodnia. Mam propozycje, aby umieszczać moje filmy jako poradniki w tematach z pluginami.
    Oto moja playlista:
    http://www.youtube.com/user/Trallpl#grid/user/840AF399E0EEE51E
    Proszę o odpowiedź od administracji. Zezwalam na umieszczanie linków do moich filmów i do tej playlisty. Pierwszy film jest słabej jakości, dlatego zrobię go jeszcze raz. Następne film jest w jakości 480p. Reszta i filmy które będę kręcił będą miały jakość 720p i 1080p.

2. Marcin Majewski

Marcin Majewski Użytkownik

Polubienia:
    31
    Punkty:
    28
    Dobra, wszedłem. Nie podoba mi się to, że głos nie jest twój, a tak poza tym to jest nawet ok.

3. Trall

Trall Nowicjusz

Polubienia:
    1
    Punkty:
    3
    Jeszcze pewnie w tym tygodniu wrzucę poradnik do logblocka. Chciałbym wiedzieć czy była by możliwość umieszczania moich poradników w tematach z pluginami. Nikt nie robi tak dokładnych poradników jak ja, licząc także te anglojęzyczne.

4. Wert

Wert Znany

Polubienia:
    554
    Punkty:
    268
    Nie nie będzie to możliwe, jak napisał wiele razy Rabus, on sam robi poradniki! :p

5. Trall

Trall Nowicjusz

Polubienia:
    1
    Punkty:
    3
    Tylko że do większości pluginów na tym forum nie ma poradników w języku polskim.

6. Wert

Wert Znany

Polubienia:
    554
    Punkty:
    268