Problem - Biom letni na zimowy

Dyskusja w 'Archiwum' rozpoczęta przez użytkownika davido, Sty 19, 2012.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. davido
    Offline

    davido Nowicjusz

    Wiadomości:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty:
    1
    Witam, posiadam serwer bukkit 1.0.
    Pobrałem sobie bukkit 1.1 i wszystko jest okej gdyby nie to ze w około spawnu z mojego letniego biomu zrobił się zimowy..
    Czy mogę coś zrobić żeby nie było śniegu ani lodu na wodzie, czyli czy jest możliwosc zmiany biomu? Oczywiście mam zapisek starej mapki ale wgrałem go 5 razy i dalej to samo..

    Proszę o pomoc ;)
     
  2. Viper993
    Offline

    Viper993 Początkujący

    Wiadomości:
    63
    Polubienia:
    33
    Punkty:
    28
  3. davido
    Offline

    davido Nowicjusz

    Wiadomości:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty:
    1
    Niestety i z tym i z tym pluginem jest problem, błędy w consoli:

    Kod (text):
    1. 20:59:17 [INFO] [BioMed] Loading BioMed v0.1.
    2. 20:59:17 [INFO] [BioMed] biome data loaded
    3. 20:59:17 [INFO] Preparing level "world"
    4. 20:59:17 [INFO] Default game type: 0
    5. 20:59:18 [WARNING] [BioMed] Unsupported global biome for world "world"
    6. 20:59:18 [SEVERE] Could not pass event org.bukkit.event.world.WorldInitEvent to
    7. BioMed
    8. java.lang.NoSuchFieldError: b
    9.         at me.karlmarx.biomed.BioMedChunkManager.<init>(BioMedChunkManager.java:
    10. 35)
    11.         at me.karlmarx.biomed.BioMedChunkManager.<init>(BioMedChunkManager.java:
    12. 29)
    13.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin.initWorld(BioMedPlugin.java:83)
    14.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin$1.onWorldInit(BioMedPlugin.java:52)
    15.         at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$57.execute(JavaPluginLoader.j
    16. ava:670)
    17.         at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.jav
    18. a:57)
    19.         at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.j
    20. ava:327)
    21.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:287)
    22.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.init(MinecraftServer.java:175)
    23.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:407)
    24.         at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:465)
    25. 20:59:18 [WARNING] [BioMed] Unsupported global biome for world "world_nether"
    26. 20:59:18 [SEVERE] Could not pass event org.bukkit.event.world.WorldInitEvent to
    27. BioMed
    28. java.lang.NoSuchFieldError: b
    29.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin.initWorld(BioMedPlugin.java:96)
    30.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin$1.onWorldInit(BioMedPlugin.java:52)
    31.         at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$57.execute(JavaPluginLoader.j
    32. ava:670)
    33.         at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.jav
    34. a:57)
    35.         at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.j
    36. ava:327)
    37.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:287)
    38.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.init(MinecraftServer.java:175)
    39.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:407)
    40.         at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:465)
    41. 20:59:18 [WARNING] [BioMed] Unsupported global biome for world "world_the_end"
    42. 20:59:18 [SEVERE] Could not pass event org.bukkit.event.world.WorldInitEvent to
    43. BioMed
    44. java.lang.NoSuchFieldError: b
    45.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin.initWorld(BioMedPlugin.java:96)
    46.         at me.karlmarx.biomed.BioMedPlugin$1.onWorldInit(BioMedPlugin.java:52)
    47.         at org.bukkit.plugin.java.JavaPluginLoader$57.execute(JavaPluginLoader.j
    48. ava:670)
    49.         at org.bukkit.plugin.RegisteredListener.callEvent(RegisteredListener.jav
    50. a:57)
    51.         at org.bukkit.plugin.SimplePluginManager.callEvent(SimplePluginManager.j
    52. ava:327)
    53.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.a(MinecraftServer.java:287)
    54.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.init(MinecraftServer.java:175)
    55.         at net.minecraft.server.MinecraftServer.run(MinecraftServer.java:407)
    56.         at net.minecraft.server.ThreadServerApplication.run(SourceFile:465)
    57. 20:59:18 [INFO] Preparing start region for level 0 (Seed: 1777528)
    58. 20:59:19 [INFO] Preparing spawn area: 40%
    59. 20:59:20 [INFO] Preparing start region for level 1 (Seed: -993143394)
    60. 20:59:20 [INFO] Preparing spawn area: 0%
    61. 20:59:21 [INFO] Preparing spawn area: 61%
    62. 20:59:22 [INFO] Preparing start region for level 2 (Seed: -993143394)
    63. 20:59:22 [INFO] Preparing spawn area: 0%
    64. 20:59:23 [INFO] Preparing spawn area: 16%
    65. 20:59:24 [INFO] Preparing spawn area: 36%
    66. 20:59:25 [INFO] Preparing spawn area: 52%
    67. 20:59:26 [INFO] Preparing spawn area: 61%
    68. 20:59:27 [INFO] Preparing spawn area: 77%
    69. 20:59:28 [INFO] Preparing spawn area: 93%
    70. 20:59:35 [INFO] Preparing spawn area: 93%
    71. 20:59:36 [INFO] [AdminChat] Loading AdminChat v1.3.1.
    Mapa była generowana na 1.5 albo 1.6 Beta ;)
     
  4. Viper993
    Offline

    Viper993 Początkujący

    Wiadomości:
    63
    Polubienia:
    33
    Punkty:
    28
    A śnieg pada? Jeżeli nie to na spawnie wpisz:
    Kod (text):
    1. /thaw <odległość>
    np.
    Kod (text):
    1. /thaw 200
    //Dodałem CODE.
    //UssCompany
     
  5. urnathirando
    Offline

    urnathirando Początkujący

    Wiadomości:
    46
    Polubienia:
    11
    Punkty:
    8
    Viper ale on właśnie chce się pozbyć śniegu i lodu :D
     
  6. Viper993
    Offline

    Viper993 Początkujący

    Wiadomości:
    63
    Polubienia:
    33
    Punkty:
    28
    Ale chodzi, że jak śnieg pada to się zrobi nowy śnieg, a tak to by go mógł usunąć na /thaw.
    A biom nie wiem jak usunąć. Poczekaj do 21 marca, wiosna będzie :p
     
    urnathirando lubi to.
  7. urnathirando
    Offline

    urnathirando Początkujący

    Wiadomości:
    46
    Polubienia:
    11
    Punkty:
    8
    Rozwaliłeś mnie... Kurcze niedługo to w minecrafcie będzie można grać w minecrafta :D

    EDIT:

    Zrób to co kolega niżej radzi... I tak sobie myślę że łatwiej byłoby pomagać innym gdybyśmy wiedzieli jakimi pluginami dysponują na serwerze...

    EDIT:

    Viper ten like jest za tą wiosnę :p
     
  8. wgutbier
    Offline

    wgutbier Nowicjusz

    Wiadomości:
    6
    Polubienia:
    10
    Punkty:
    3
    Jeśli używasz worldguarda wpisz /region flag __GLOBAL__ snow-fall deny a potem /region flag __GLOBAL__ ice-form deny

    ja masz _ to tam sa 2 albo 3 po obu stronach, juz nie pamietam w tej chwili ;)

    Ta operacja wyklucza powstawanie śniegu i lodu na całej mapie. Chyba ze wolisz na obszarze to robisz na niego cuba i zamiast global wpisujesz nazwę cuba i po kłopocie. No i oczywiscie za pomoca worldedita usun ten snieg co jest //thaw X gdzie x to zasieg od miejsca gdzie stoisz
     
  9. davido
    Offline

    davido Nowicjusz

    Wiadomości:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty:
    1
    1. Tak pada śnieg
    2. Wgutbier - nie istnieje flaga ice-form ;x Nawet gdy ustawie snow-fall i tak pojawia się śnieg po opadach ;x
    3. Nie da się tamtych pluginów do biomów jakoś naprawić?

    Dlaczego na poprzedniej wersji z tą samą mapką mam normalny biom a na bukkicie 1.1 zmienia mi się biom..?
    Da się to jakoś inaczej naprawić
     
  10. wgutbier
    Offline

    wgutbier Nowicjusz

    Wiadomości:
    6
    Polubienia:
    10
    Punkty:
    3
    Dziwne bo u mnie działa bez problemów...i flaga ice-form jest :) http://wiki.sk89q.com/wiki/WorldGuard/Regions/Flags
     
  11. davido
    Offline

    davido Nowicjusz

    Wiadomości:
    2
    Polubienia:
    0
    Punkty:
    1
    World Guard - zapewne w configu coś z snow-fall przestawione.
    Ice-Form - pewnie mam starszą wersje World Guarda ;x

    Jeszcze raz pytam: dlaczego na poprzedniej wersji z tą samą mapką mam normalny biom a na bukkicie 1.1 zmienia mi się biom..?
    I czy jest możliwość jakoś ustawić że zamiast sniegu będzie padał tylko deszcz na całej mapie? Jakiś plugin czy coś? Wtedy by był problem rozwiązany?
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.