Problem z worldguard.

Dyskusja w 'Archiwum' rozpoczęta przez użytkownika SzymonOwca, Cze 16, 2012.

Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.
  1. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    Witam,

    Mam problem, ponieważ ludzie na cuboidze mogą się podsadzać tzn.,
    że jest np ściana to oni poprostu kladą klocki pod siebie i mogą wejść do góry.
    Ale klocki szybko zniją. Wiem, że da się to jakoś zablokować ale nie wiem jak.

    Pomocy :( Jezeli jest to potrzebne to ip mojego servera: s12.csrv.pl:41946
    Dziękuje z góry pozdrawiam :)
     
  2. Dzikoysk
    Offline

    Dzikoysk Użytkownik

    Wiadomości:
    1,360
    Polubienia:
    1,645
    Punkty:
    193
    Nie jestem pewien, ale jeżeli oni stawiają te klocki, a one później znikają, to znaczy że strefa na tym obszarze działa, a gracze ze słabszym połączeniem i internetem mogą postawić kilka klocków, zanim server, lub komputer zareaguje.
    Wiem, że np. jak masz portal z lawy, zdarzało się, że gracze się w nich spalali, ponieważ mieli za słabe na samego minecrafta komputery. Ale być może powód jest inny ^^
     
  3. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    Nie chodzi mi oto ;/ Bo na przykład na serverze skkf mają tak, że jesli ktoś sie podzadza to odrazu go teleportuje na dół ;/
     
  4. KalisPro
    Offline

    KalisPro Użytkownik

    Wiadomości:
    102
    Polubienia:
    22
    Punkty:
    68
    podzadza  ? chyba miałeś na myśli podadzą. po postu masz wolna maszynę
     
  5. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    niee ... maszyne mam dobrą.. Dobrze mówiłem Podzadza tzn cze klocki pod siebie kłada a zresztą czytaj mój pierwszy post ..
     
  6. skajper
    Offline

    skajper Użytkownik

    Wiadomości:
    34
    Polubienia:
    24
    Punkty:
    103
    To jest normalne
     
  7. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    Wiem ale ja chce to zablokować !! Tak jak niektórzy sobie blokują :/
     
  8. KalisPro
    Offline

    KalisPro Użytkownik

    Wiadomości:
    102
    Polubienia:
    22
    Punkty:
    68
    nie da się tak ;/ jak serwer jest obciążony jak gra 90 graczy tak jak np u mnie to i tak na lagu sobie wejdzie
     
  9. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    Da sie .. chyba wiem jesli nie wiesz nic o tym to wyjdz ... i nie spam
     
  10. skajper
    Offline

    skajper Użytkownik

    Wiadomości:
    34
    Polubienia:
    24
    Punkty:
    103
    Nie da się nie dociera ? jak tak wiesz to po co piszesz. Serwer musi mieć czas na wysłanie danych między maszyną a graczem
     
  11. KalisPro
    Offline

    KalisPro Użytkownik

    Wiadomości:
    102
    Polubienia:
    22
    Punkty:
    68
    Po drugie patrz na moje sygnatury i zobacz mam tam 2 serwery i to nie jakieś małe, miesięcznie mam około 40k wejść na oba, to rożnie jest, a i jak kolega wyżej napisał jak wiesz ze tak się da to po cholerę piszesz ?
     
  12. Dzikoysk
    Offline

    Dzikoysk Użytkownik

    Wiadomości:
    1,360
    Polubienia:
    1,645
    Punkty:
    193
    Nie mogą znaleźć pluginu na podsadzanie się graczy, możesz poprawić wydajność servera zmieniając w server properties odległość jaką pozwala renderować server graczowi.
    Masz pewnie :
    Kod (text):
    1. view-distance= 10
    zmień sobie na trochę mniejszą
    ja mam :
    Kod (text):
    1. view-distance= 6
    Według mnie jest to odległość, która w zupełności wystarcza, bo gracz który nie korzysta z creative praktycznie nic nie zauważy. Graczom ze słabszymi komputerami też raczej odciążysz troszkę komputerki :p

    Zakres view-distance - 3/15


    Jeżeli i ja jestem w błędzie, to mnie uświadomcie, ale w moim przypadku zmiana view-distance odmieniła funkcjonalność na 100% lepszą.
     
    SzymonOwca lubi to.
  13. KalisPro
    Offline

    KalisPro Użytkownik

    Wiadomości:
    102
    Polubienia:
    22
    Punkty:
    68
    Z tym
    Kod (text):
    1. view-distance= 10
    masz racje ja mam rożnie ustawione na moich serwerach ale wydaje mi się ze jest 7 lub 6. Ale i tak osoby z bardzo szybkim łączem będą stawiać klocki pod siebie i wejdą tam gdzie chcą xD
     
  14. Dzikoysk
    Offline

    Dzikoysk Użytkownik

    Wiadomości:
    1,360
    Polubienia:
    1,645
    Punkty:
    193
    Zrób spawn z wyższym murem :D
     
  15. SzymonOwca
    Offline

    SzymonOwca Nowicjusz

    Wiadomości:
    19
    Polubienia:
    3
    Punkty:
    8
    Dzikoysk

    JESTES ZAJEBISTY !!! :D

    view-distance= 6
    działa masz plusa :D

    Do zamknięcia :)

    (Kalisowi nie dam plusa :) )
     
    Dzikoysk lubi to.
  16. Dzikoysk
    Offline

    Dzikoysk Użytkownik

    Wiadomości:
    1,360
    Polubienia:
    1,645
    Punkty:
    193
    Dziękuję :)
     
  17. KalisPro
    Offline

    KalisPro Użytkownik

    Wiadomości:
    102
    Polubienia:
    22
    Punkty:
    68
    no to od samego początku pisałem ze masz słaba maszynę xD
     
  18. Dzikoysk
    Offline

    Dzikoysk Użytkownik

    Wiadomości:
    1,360
    Polubienia:
    1,645
    Punkty:
    193
    Każdemu się zdarza :p
     
  19. Rutr
    Offline

    Rutr Użytkownik

    Wiadomości:
    56
    Polubienia:
    26
    Punkty:
    28
    Jeżeli ktoś będzie miał słabego neta i bedzie grał na serwie to u niego ten klocek dłużej zostanie, i to nie zależne jest od serwera.
    Jeżeli ktoś kładzie klocek w miejscu gdzie nie ma uprawnień to po stronie klienta jest uruchamiana symulacja, tak żeby nie czekać na serwer czy odpowie że ten klocek rzeczywiście tu można położyć, bo w tedy pojawił by się po pewnym czasie, a zazwyczaj odpowiada że można, więc klient minecrafta został tak zrobiony. Serwer kiedy dostaje informacje że ktoś chce położyć w danym miejscu klocek w którym nie może odsyła informacje że nie może tu postawić klocka dany gracz. W takiej sytuacji na mapie nigdy nie było tam klocka, serwer nie przyjął go nawet na ułamek sekundy. Ten klocek który przez chwile widzimy to symulacja klienta, a po stronie serwera nigdy go nie było.
    Jeżeli wejdziemy na ten klocek i podskoczymy jeszcze raz to klient wysyła do serwera miejsce z którego podskoczył. Jest to powietrze, skaczemy w tedy z powietrza, ale serwer nie ma wbudowanych mechanizmów zabezpieczającym przed kłamaniem klienta. Dzięki temu możliwe jest latanie, wystarczy wysłać do serwera pakiety które mówią że idziemy w powietrzu i tak będzie. Jest jakieś tam wbudowane zabezpieczenie, ale ono żeby nie obciążać serwera działa tylko na większych odległościach.
    Podsumowując wystarczy wgrać plugin zabezpieczający przed lataniem - NoCheatPlus
    Ten plugin zabezpiecza przed innymi cheatami.
     
Status tematu:
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.